צועדים בשותפות (ילדים ונוער בסיכון)

מס׳ בגפן:
15081

מודל ייחודי שמטרתו לצמצם את תופעת  הנשירה ולהעניק כלים פרקטיים לצוות החינוכי לבניית מענים שיתמכו בתלמיד המתקשה  ובצרכיו השונים בכדי לקדם את רווחתו הנפשית, ואת דרכי ההתמודדות עם אתגרים  רגשיים, לימודיים וחברתיים.

למידע נוסף על התכנית ניתן ליצור איתנו קשר:

יצירת קשר
סילבוס יסודי
סילבוס על-יסודי
סילבוס התכנית

מפגש 1

היכרות, זיהוי צרכים, תיאום ציפיות

מפגש 2

מי אני בסיפור הזה? – מודעות אישית של המורה, ככלי עבודה מרכזי

מפגש 3

להיות מורה לתלמיד בסיכון – איך זה משפיע עליי ועל הצוות החינוכי?

מפגש 4

תקשורת יעילה, הקשבה פעילה (מודל P.E.T – תומאס גורדון)

מפגש 5

"השלם גדול מסכום חלקיו" – שותפות כמכפלת כוח.

מפגש 6

כוחות ושדונים ביחסי הצוות ("ארץ יצורי הנפש – אפרת מעיין)

מפגש 7

חיבורים וגבולות – לגיטימציה לשונויות.

מפגש 8

כשאין קבלה ואין אמפתיה – לצאת מהקופסא

מפגש 9

מרכיבים משקפיים של תקווה: גמישות, יצירתיות, הומור ואופטימיות

מפגש 10

סיכום ופרידה: התבוננות על האישי, צוותי, בית ספרי, במבט לעתיד

ךחילח

תכנית יסודי

תכנית על-יסודי

מפגש 1

היכרות, זיהוי צרכים, תיאום ציפיות

מפגש 2

מי אני בסיפור הזה? – מודעות אישית של המורה, ככלי עבודה מרכזי

מפגש 3

להיות מורה לתלמיד בסיכון – איך זה משפיע עליי ועל הצוות החינוכי?

מפגש 4

תקשורת יעילה, הקשבה פעילה (מודל P.E.T – תומאס גורדון)

מפגש 5

"השלם גדול מסכום חלקיו" – שותפות כמכפלת כוח.

מפגש 6

כוחות ושדונים ביחסי הצוות ("ארץ יצורי הנפש – אפרת מעיין)

מפגש 7

חיבורים וגבולות – לגיטימציה לשונויות.

מפגש 8

כשאין קבלה ואין אמפתיה – לצאת מהקופסא

מפגש 9

מרכיבים משקפיים של תקווה: גמישות, יצירתיות, הומור ואופטימיות

מפגש 10

סיכום ופרידה: התבוננות על האישי, צוותי, בית ספרי, במבט לעתיד

סילבוס התכנית